-
How to Cite
Раінчук В., Гаврик В., Опачко М. Використання коучингу у формуванні дослідницьких навичок магістрів. Збірник праць ХX Міжнародної наукової конференції 'Сучасні досягнення в науці та освіті', 18–25 вересня 2025 р., м. Нетанія, Ізраїль. Хмельницький: ХНУ, 2025, c. 21-24AbstractСтаття досліджує можливості застосування коучингу в підготовці магістрів за спеціальністю «Педагогіка вищої школи». На основі аналізу вітчизняних та закордонних джерел визначається сутність академічного коучингу як недирективного, діалогічного методу, що відрізняється від менторства. У роботі виокремлено п’ять груп умов (дидактично-комунікативні, організаційно-управлінські, соціально-психологічні, інформаційно-технологічні, рефлексивно-аналітичні), які забезпечують ефективність його використання. Особлива увага приділяється ролі коучингу у формуванні дослідницьких навичок, що є ключовим для сучасного фахівця. Висвітлено його потенціал для зниження навчального стресу та підвищення мотивації студентів, що особливо актуально в умовах сучасних викликів. Запропонована модель застосування коучингу створює основу для підготовки конкурентоспроможних, самостійних та впевнених фахівців.

