-
How to Cite
Волотовська Т. П. Самоменеджмент майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти як запорука професійного становлення та особистісного розвитку. Збірник праць ХX Міжнародної наукової конференції 'Сучасні досягнення в науці та освіті', 18–25 вересня 2025 р., м. Нетанія, Ізраїль. Хмельницький: ХНУ, 2025, c. 13-16AbstractСтаття присвячена дослідженню значення самоменеджменту для майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти у процесі їх професійного становлення та особистісного зростання. Розкрито сутність цього поняття, визначено його ключові складові та показано вплив на підготовку управлінських кадрів. Обґрунтовано необхідність оволодіння навичками самоменеджменту, що сприяє ефективній організації освітнього процесу, раціональному використанню часу і ресурсів, розвитку емоційного інтелекту й уміння долати стресові ситуації. Представлено приклади практичних інструментів формування самоменеджменту, використання цифрових платформ, методик тайм-менеджменту, тренінгів із розвитку soft skills та рефлексивних практик. Установлено, що самоменеджмент є фундаментальною складовою професійної підготовки управлінця, оскільки він забезпечує дієве керівництво закладом і підтримку якісних змін в освітньому середовищі.

