-
How to Cite
Чобіток В. І., Костін М. Д., Костін Ю. Д. Цифровізація основ маркетингу. Збірник праць ХX Міжнародної наукової конференції 'Сучасні досягнення в науці та освіті', 18–25 вересня 2025 р., м. Нетанія, Ізраїль. Хмельницький: ХНУ, 2025, c. 136-139AbstractУ статті розглядаються основні напрями цифровізації маркетингу в умовах трансформації економіки України. Автори наголошують на необхідності динамічного управління брендом, що враховує швидкі зміни ринку та активну участь споживачів. Цифровий маркетинг визначається як еволюційний етап, що базується на персоні-фікованому діалозі з клієнтом через адресні канали. Особлива увага приділяється ролі даних, які стають основою для прийняття рішень у реальному часі та оптимізації взаємодії. Висновки підкреслюють важливість експериментування та адаптивного підходу до цифрових інструментів у маркетинговій практиці.

