-
How to Cite
Хома П. П. Цифрова компетентність як ключовий результат професійної підготовки педагога початкової школи. Збірник праць ХX Міжнародної наукової конференції 'Сучасні досягнення в науці та освіті', 18–25 вересня 2025 р., м. Нетанія, Ізраїль. Хмельницький: ХНУ, 2025, c. 70-73AbstractВ роботі висвітлено значення цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи як ключового результату професійної підготовки. Розкрито її специфіку: урахування вікових особливостей учнів, формування інформаційної культури, створення безпечного цифрового середовища та використання інструментів штучного інтелекту. Показано, що розвиток цифрової компетентності забезпечує безперервність навчання й підвищує стійкість освітньої системи в умовах кризових викликів.

