-
How to Cite
Вовкодав А. М. Розбір клінічних випадків з використанням ARS (Plickers) у післядипломному навчанні військових лікарів та інтеграція моделі TCLEBL (2020–2025). Збірник праць ХX Міжнародної наукової конференції 'Сучасні досягнення в науці та освіті', 18–25 вересня 2025 р., м. Нетанія, Ізраїль. Хмельницький: ХНУ, 2025, c. 49-52AbstractКласичні клінічні розбори у післядипломній підготовці військових лікарів характеризуються низькою активністю слухачів: відповідають лише окремі учасники, що ускладнює оцінку групової динаміки та своєчасне виявлення прогалин у знаннях. Це стримує розвиток клінічного мислення та навичок прийняття рішень. Audience Response Systems (ARS), зокрема Plickers, забезпечують анонімне залучення всіх учасників, миттєвий зворотний зв’язок і можливість повторного опрацювання складних тем. У роботі узагальнено результати міжнародних досліджень 2020–2025 рр. та подано модель інтеграції Plickers у післядипломну підготовку військових лікарів. Додатково розглянуто педагогічний потенціал моделі Team-, Case-, Lecture- and Evidence-Based Learning (TCLEBL), яка довела ефективність у клінічних дисциплінах. Новизна роботи полягає у пропозиції вперше адаптувати поєднання CBL+ARS (Plickers) та TCLEBL до післядипломної підготовки військових лікарів України.

